The winner goes to...

Assalamualaikum

Terlebih dahulu aku nak mintak maaf sebab lewat umumkan pemenang untuk cipta dialog tu. Aku busy 2 hari yang lalu. Memang langsung tak ada masa nak online. Padahal, internet pun tak ada.

Pemenang dipilih berdasarkan undian paling banyak. Aku mintak tolong 10 orang rakan Facebook aku. Dan pemenang mendapat sebanyak 5 undian. woa, banyak jugak tu.

Ini top 5. Saje je nak list

Ezzu
Mimie
Teesaz
D'Nur Soffi Shopalista
Capital J

Malas cakap banyak. Aku umumkan pemenang cipta dialog jatuh kepada...

Pergh tak suspen langsung. haha. So, tahniah kepada pemenang. Sila inbox Facebook saya ye kak.

1. No telefon
2. Jenis Top up

Kepada yang tak berapa menang, ekceli korang semua memang lawak habes. Cuma tak dapat undian. Kalau aku kaya, dah lama aku bagi topup kat setiap orang. Itu 'kalau' lah. Lain kali aku buat lagi ye. Pastikan korang sentiasa join. Mana tahu ada rezeki lagi kat sini. 

Apa-apa pun, terima kasih banyak-banyak sebab meluangkan masa korang untuk join contest aku yang tak berapa contest ni. Kalau rajin, boleh cuba nasib kat Lucky Draw aku di SINI.

Thanks for reading my story if you are!



Bye-Bye!

1 Budak innocent yang comel: