Segmen: Kaki Wayang nak review blog

Assalamualaikum

Hari ni awal-awal pagi lagi aku update blog semata-mata nak join Segmen dari Kaki Wayang ni. hehe Siapa yang tak nak blognya direview kan? 

Bagi aku, blog Kaki Wayang ni simple aje. That's why lah blog dia nampak kemas dan ringan. Dari segi entrynya pulak, akan mengupas isu-isu semasa dan berita terkini. Tak rugi pergi blog dia hari-hari sebab hari-hari blognya akan diupdate.
Objektif segmen 
1. Berkongsi-kongsi idea dan pendapat mengenai blog, design, dan macam-macam lagi.
2. Sebagai salah satu promosi kepada blog anda secara tak langsung dapat menambah bilangan follower anda.

Nak join? Klik header Kaki Wayang kat atas. Aku selaku blogger jugak menyokong setiap segmen yang diadakan oleh blogger lain.

Thanks for reading my story if you are!

Bye-Bye!

2 Budak innocent yang comel:

Sepulz said... Reply to comment

hi salam perkenalan dari Sepul....saya dari segmen yang sama...nice blog huh
http://shaifulazmi.blogspot.com

munirah :) said... Reply to comment

singgah sini dari segmen sama.
saya follow blog comeyl ni =)
follow back??