Update Contest

Assalamualaikum

Terlebih dahulu aku nak ucapkan terima kasih buat yang sudi join Contest The Most Creative Review by Ezzattie Ezzat. Kalau korang perasan contest aku tu akan berlanjutkan sehingga 31 Disember 2011. Buat masa terdekat ini, aku masih lagi busy dengan banyak hal yang tidak dapat dielakkan. Kalau korang nampak aku selalu blogwalking, update blog ni itupun aku celup-celup je. hehe

Dalam masa yang sama, aku telah pun mencari apakah hadiah yang sesuai untuk dijadikan hadiah misteri. Mesti korang tak sabar nak tahu kan? Sat nih aku bagitau.

Untuk contest aku itu, aku akan memilih 1 entry yang betul-betul kreatif untuk menjadi pemenang utama, kedua dan ketiga. Bukan senang aku nak bagi sekotak Vco Softgel Capsule, shawl, ribbon brooches, dan hadiah misteri. Jadi, kalau korang nak menang, silalah ikut syarat betul-betul dan meng-kreatifkan entry korang itu. 

Then, 5 hadiah saguhati pulak iaitu hadiah misteri kan? Di sini ingin aku maklumkan bahawa kalau korang tak bertuah untuk menjadi pemenang utama, kedua dan ketiga, korang masih berpeluang untuk mendapat hadiah. Kiranya, kalau korang buat entry yang simple pun aku terima. Kiranya contest aku ni macam 2 in 1 lah. Contest dan Lucky Draw. Cuma mungkin korang tak perasan.

Jadi kalau ada yang nak join contest aku ni, apa yang perlu korang buat? Korang hanya perlu buat semua syarat di entry ini tetapi abaikan step 4. Secara automatiknya, aku akan masukkan nama korang untuk cabutan Lucky Draw. Amacam?

Masih banyak lagi masa untuk korang join. Lepas siap entry, PLEASE tinggalkan link entry korang tersebut di entry asal contest aku. Bukan di entry ini. Kang serabut pulak. 

Oh terlupa pulak. Apa hadiah misteri itu? Jeng jeng jenggg..


Craft Keychain! Comel dan kreatif kan? So, cepat-cepatlah join sebelum terlambat.

Thanks for reading my story if you are!



Bye-Bye!

0 Budak innocent yang comel: