Happy Birthday! Happy New Year!

Assalamualaikum

Aku tahu ada orang tu tak sabo-sabo nak masuk tahun baru sebab birthday dia 1 January. So semua, ucapkan Happy Birthday kepada abang kesayangan aku sorang ni. Mohd Nor Ehshan. 
 
 "Adek harap hang happy kat KL nuh. Sedih tak dapat sambut birthday dengan hang. Happy Birthday! Dah tua hang nampaknya. 18 tahun. haha."

Apa-apa pun, aku nak ucapkan Selamat tahun baru kepada korang semua. Memang dalam Islam, kita dah masuk tahun baru. Tapi, apa salahnya merasai tahun baru lagi sekali.

http://4.bp.blogspot.com/-OCo8ROvyN9M/Tv6Pjhjii6I/AAAAAAAABdw/WSkj6O2mJ_E/s1600/2012.png
Semoga tahun 2012 lebih baik daripada tahun sebelum ini. Dan berusahalah supaya azam kita semua akan tercapai. Semoga Allah memberkati kehidupan kita semua.

Thanks for reading my story if you are!


Bye-Bye!

7 Budak innocent yang comel:

kakak said... Reply to comment

happy birthday to him and happy new year to both of you ;)

Nadia Rahman said... Reply to comment

epi bufaday..wah,,bestnyer bufday tyme new year..untung la orang 2.. (:

Phat said... Reply to comment

happy birthday n happy new year

yeas el said... Reply to comment

happy birthday untk abg miss ezzat and and ,

happy new year 2012 ehh ! :D

Ezzattie said... Reply to comment

@kakak
thanks akak! happy new year jugak untuk kakak!

cik pinaz said... Reply to comment

happy new year !

syamy said... Reply to comment

happy new years :D