Contest Ditutup Dan Link Peserta

Assalamualaikum

Alhamdulillah. Dengan ini secara rasminya, Contest The Most Creative Review by Ezzattie Ezzat telah ditutup. Selama lebih sebulan ianya berlangsung, aku target seramai 20 orang sahaja. Alhamdulillah, jumlah penyertaan lebih yang aku jangka. Terima kasih buat semua yang telah men-joinkan diri.

Peluang untuk korang semua menang memang cerah sebab 2 minggu yang lalu, aku ada umumkan yang aku akan buat Cabutan Bertuah untuk 5 orang di mana korang yang bertuah akan mendapat Felt Craft Keychain. Itulah yang 'mysterious' sangat tu. hihi

Jadi, dah banyak sangat aku buat mukadimah. Jom semak link korang. Kalau ada yang aku tertinggal, inform aku balik kat komen bawah ni. Yang mana belum cukup syarat tu, cukupkanlah ye. Korang boleh ubah mana-mana yang korang nak ubah dalam entry korang tu sebelum 3 January 2012.

Peserta Contest 

Okeh, terima kasih ye korang semua.Siapalah agaknya yang akan dapat hadiah kat bawah ni. hehe

Pemenang utama : 1 kotak VCO Softgel Capsule yang berharga RM39.90 + 1 Shawl + 2 Ribbon Brooches + 1 Hadiah Misteri 

Pemenang kedua : 1 Shawl + 1 Ribbon brooches + 1 Felt Craft Keychain

Pemenang Ketiga : 1 Ribbon Brooches + 1 Felt Craft Keychain

5 Saguhati (Lucky Draw) : Felt Craft Keychain

Apa-apa pun, kita tunggu 5 January 2012 ni ye.  Dah tiba masanya untuk aku sambung tido. haha

Thanks for reading my story if you are!

Bye-Bye!

10 Budak innocent yang comel:

Anonymous said... Reply to comment

oK.. Kami tunggu . ^^

Ezzattie said... Reply to comment

@misz shaden kite tungguuuu... hehe

Aimie Diyanna said... Reply to comment

napa link saya macam takde eh.. :)

Anonymous said... Reply to comment

Saya takde..;(

Anonymous said... Reply to comment

Got. Thanks!!

Lil_me said... Reply to comment

Akak , saya submit link baru ^^

http://thelittlefh.blogspot.com/2012/01/contest-most-creative-review.html

Ezzattie said... Reply to comment

@Aimie Diyanna (I'Me Dianna) no. 35 tu bukan awak ke?

Ezzattie said... Reply to comment

@KimiChee okay dik :)

Aimie Diyanna said... Reply to comment

itu adik saya punya lah sayang... dia pun join.

saya punya yang ini : http://aimienami.blogspot.com/2011/10/contest-most-creative-review-by.html

CINTA UNTUK KITA said... Reply to comment

jeng3....saya di situ.. haha gulak for me.. tungguuuuuuuu..;p peace!