Kenapa delete semua post?

Assalamualaikum

Ramai orang tanya aku kenapa aku delete semua post lama aku? Terima kasih la sebab ambil berat tentang aku haha. Okay perasan giler. Sebenarnya, aku pun taktahu nak jawab apa. Memang tak ada alasan langsung nak bagi kat korang semua.

Baiklah, ini antara alasan-alasan yang baru je aku fikir,

"aku nak mulakan hidup baru" haha ayat macam baru mengalami keruntuhan rumahtangga je.
"aku bosan dengan post lama aku" yang ini memang benar dan fakta.
"post aku dulu tak membawa erti langsung" bunyi macam merajuk tapi sebenarnya tidak!
"aku benci bila tengok post orang lain banyak dikomen, sedangkan aku?" eh yang ini aku tipu je haha.

P/S : Korang anggap jelah yang aku ini freshie dalam dunia blogging, habis cerita.

Thanks for reading my story!



Bye-Bye!

12 Budak innocent yang comel:

.bLoG aKu KaN. said... Reply to comment

ohho...sme seperti sy........mulakan blog bru...tp, xbuang post lme..hehehe

Wanie Anina said... Reply to comment

mulakan dengan bismillah...

Amoychanteks said... Reply to comment

selamat memulakan blog baru !
^.^v

Syafiq Rosli said... Reply to comment

besenye nak melupakan masa silam..:)

cik sakura said... Reply to comment

teruskan usaha yang pasti..

cik fadh said... Reply to comment

huishh sygnyer delete post lamer . tu kenangan nk bg anak cucu bace nnt . hehe..thanx follow cik fadh . cik fadh follow awak tuk sokong awk berblogging ! caiyokkk !

toux| said... Reply to comment

Chaiyok2 :)

Fara E's said... Reply to comment

rase cm nak buang post lame gax , hehe

yayqah said... Reply to comment

Oh Tatie kawan kau yang baik ni datang nak comment. muwehehehe :D Sudahlah tatie! aku memahami perasaan kau *tetiba je* huh aku, aku, aku, tak tau nak tulis apa dah. *kau perasan tak comment aku ni panjang gilahh dah macam karangan :p*

siti anna syiba said... Reply to comment

wah ? bagus2 :) suke post niyh :)

i am S!L4H.. said... Reply to comment

yeahhhh. kalo dh x suke yg lepas buang je. ngee. mule yg baru

ika minimiey said... Reply to comment

sye syg nk delete...