Cuti 1 Malaysia

Assalamualaikum

Pertama sekali aku ingin mengucapkan Salam Satu Malaysia dan Selamat Hari Malaysia buat korang yang berwarganegara Malaysia! Happy je aku kan? Mestilah happy sebab dapat cuti hari ini. Tak payah bangun awal-awal pagi pergi sekolah. Korang pun happy jugak kan? Ada sesiapa kat sini yang tak cuti ke hari ini? Kesian korang padan muka haha :p

Dah 5 hari aku tak update blog aku yang comel ni. Korang mesti rindu aku yang perasan ni kan haha. Sebenarnya aku tak ada masa langsung nak update blog. Apatah lagi nak balas kunjungan korang atau blogwalking. Memang tak sempat. Aku kan budak sekolah, dah tentu banyak kerja sekolah. Masalahnya aku tak buat pun kerja sekolah tu tapi macam mana masih tak sempat nak berblogging? Itu aku pun tak tahu kenapa.

Sudahlah. Letih aku menipu korang yang tak percaya ni haha.

Thanks for reading my story!



Bye-Bye!

4 Budak innocent yang comel:

anna syiba said... Reply to comment

salam satu malaysia jugak :)

mikeyvio said... Reply to comment

salam 1 malaysia. boring la dok umah...huhu

Nur Syazana Mohammed Sani said... Reply to comment

cuti borink ,. ta dapat na kua berjalan :(

http://syazanasani.com

Anonymous said... Reply to comment

haha. sy letih la. muahahha