Bloggers, i'm back!

Assalamualaikum korang semua!

Korang mesti dah tak ingat dekat aku kan? Cuba tohokbalek memori sweet korang dengan aku hahaktuih. Okay la, aku tahu aku dah lama biarkan blog aku ni tak berpenghuni. Entah-entah dah jadi Highland Tower kot aku pon tak tau la. Aku ingat aku nak aktif semula berblogging kat blog ni. 

Korang sudi ke nak baca blog aku ni semula? Aku rasa cam kebudak-budakan lah pulak bila update dekat sini sebab ni blog aku masa 2011. Aku berumur 16 tahun. Tengok la pinki-pinki ada kucing haha. Dan sekarang dah akhir 2013 aku dah nak 19 tahun. Ada yang tanya aku 

"ezzat sambung study mana sekarang?" well dulu aku dikenali sebagai ezzat. Tapi sekarang tidak lagi. I'm transfomers you ols. You ols can call me Zatie. Hehe siapa yang selalu shopping dan follow blog zatie http://zatiecatalyst.blogspot.com thanks olssss muah muah muah!

"Dapat U mana?"
"Buat apa sekarang?"
"Pa citaaaaaaaaaa??!!!!" 

Aku sekarang fully bisnes online, memang xde sambung dekat mana2 u, kolej, institut. Hurm bukan aku xde dapat tawaran langsung, berduyun-duyun surat sampai everyday okeh! Cuma aku malas nak sambung. That's it. Aku MALAS. M.A.L.A.S. Aku nak focus pada bisnes dulu. Bila dah established nanti, insyaAllah aku akan continue dekat mana2 kolej. Aku memang nak dapat Diploma in Bussiness one fine day nanti.

Ekceli banyak menda aku nak share dekat blog ni memandangkan last aku update pon akhir tahun 2012. Sekarang dah akhir 2013. wow 1 tahun lebih tu! Agak2 followers aku pon dah hilang entah ke mana. Kesian......


Next update, aku cerita apa yang aku lalui dari 2012-2013!
Bukan senang aku nak kerah kepala hotak aku balek!





Bye-Bye!

0 Budak innocent yang comel: