Dapat laptop baru.

Assalamualaikum

Hampir 1 bulan aku tak dapat online, blogging, blogwalking, menjalankan bisnes aku dan macam-macam lagi disebabkan masalah internet dan komputer. Tapi alhamdulillah. Semalam pergi PC Fair kat ECM Kuantan. Tujuan aku hanya satu, carik laptop. Akhirnya...

 
Terima kasih mak sebab tolong adek yang sedang dalam kesusahan. Terima kasih abang, kakak sebab teman adek semalam. Kalau tak de korang, mesti adek tak dapat update blog sekarang :')

Lepas ni, aku akan jejak semua orang yang rajin datang ke blog aku even blog aku dah lama menyepi tanpa sebarang berita. 


http://www.bandofcats.com/wp-content/uploads/2009/07/funny-cats_56.jpg

P/S: Nasib baik tak ada yang buat gossip aku dah mati. haha

Thanks for reading my story if you are!



Bye-Bye!

2 Budak innocent yang comel:

Marina said... Reply to comment

Wahh laptop bru...beznya...laptop sy dh 2 thn dh.tp msh ok lg.hek3

e_darel said... Reply to comment

Tatieeeeee